پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رویا ادیب (نازبانو)
آخرین اشعار ناب رویا ادیب (نازبانو)
|
نگو باران ..
من از باران گریزانم
من آن ابرم
پُر از بارَم
پُر از اندوهِ دلتنگی..
تلنگر گر زنی بر من
چنان رعدی بر افشانم
بسوزم کل دنیارا..
نگو باران ..
منم طوفان همان، طوفانِ نا سامان
همان شوریده و وِیلان
که ناگه می دَرد هستی
نه هوشیاری، نه سر مستی
چونان باغی به پاییزی که ناگه میشود عریان!
نگو باران...
منم دریا،همان دریای بی پروا
اگر آرامم !
آرامَم...
درون سینه ی زارم هزاران رازها ها دارم
که می گیرم...
که می بخشم...
گهی از درد لبریزم...
اگر از غصه سر ریزم
چنان دیوانه میگردم
نه از تحقیر میترسم، نه از زنجیر میترسم
نه از تقدیر میترسم!
بسان موج سرگردان
که گشته واله وحیران
هزاران باره این دل را
به ساحل میزنم پیوند
نگو باران..
#نازبانو
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد محمدی سپاس از لطف عالی | |
|
سلام ممنون جناب سلیمی | |
|
سلام بر سارای عزیزم، خانوم خوش روش❤️❤️❤️چه محبتی نسبت به من دارین، ممنون عزیزم❤️ | |
|
سلام بر استاد بزرگوار احسانی فر ممنون از نگاه پر مهرتان اگر آرامم! آرامم... | |
|
درود بر جناب فلاح رمضانی ممنون از نگاه پر مهرتون | |
|
سلام و درود بی پایان بر جناب کریمی لطف دارید به بنده | |
|
درود بر استاد حسنی بزرگوار سپاس از حضور ارزشمندتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود و عالی
قلمتان نویسا