درود
مثال حلیم پزی خوب بود
ولی آره یه چیزایی کمه
باید مطالب حقیقتی و معرفتی مطالعه شود
تا موضوع درک شود
درک حقیقت بسان معرفت تجدید میخواهد تا موضوع درک شود
طبق توافق نظر علما و فقها هیچ مسئله معرفتی در بار اول درک نمی شود !
من از این مهم استفاده کردم و در سروده بهره بردم
بگذارید برای روشن شدن یک مثال بزنم شما از یک منطقه ای عبور می کنید
بار اول در نگاه فقط ظاهرات را می بینید
اما برای اینکه دزک بیشتری پیدا کنید نیاز است دوباره برگردید و تجدید نظر کنید
به این موضوع میگن درک و معرفت و رسیدن...
حقیقت هم مثل همین است..
حال چرا عشق اول همیشه شیرین است
چون اکترا احساسی ست و به جزییات پرداخته نمی شود..
!
حال من زرنگی کردم و این مساله را با مسائل معرفتی آمیختم
کما که جز این نیست
لذت عشق اول تجدید ناپذیر است..
طبق سروده کسایی که بدنبال آن است فقط می توانند در دوباره ها به درک حقیقت و معرفت آن برسند...
کما که این بار دقیق تر و وارد جزییات شده و آن را درک میکنند..
عالی و جذاب
ناگفته نماند مفهومی