سه شنبه ۱۵ آبان
دفترچه نت هاي موسيغي شعری از محمد رضا سرخوش (سرخوش)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۱۱۳۱۷۷
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد رضا سرخوش (سرخوش)
آخرین اشعار ناب محمد رضا سرخوش (سرخوش)
|
چه دستي..!
دست تو دفترچه نت هاي موسيغي است
كه از هر خط پيچك وار آن
پيچيده صد آواي آهنگين و مستانه
وزين دستان ايزدگونه مهر آفرينت؛ داد...!
چه محبوبانه ميريزد
رحيق عطر پرديساني هر نغمه خود را
درون شيشه جان من بي هوش ديوانه
چه دستي...!
دست تو رقص آور اندام شاهان قلمدان است
و نقاش نگارين واژه هاي صفحه توصيف افسانه
چه دستي ....!
دست تو آوار أبياتي است عاشق كش
كه طوفان وار مي بارند
بر اين بي خانه ي...
بيگانه ي...
گم كرده كاشانه....!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود