شنبه ۳ آذر
یــاد یــار ( دلــربـاعــی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ۲۰:۲۶ شماره ثبت ۱۱۳۱۰۲
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
روزی به دیار عـشق سفـر خـواهـم کـرد
از کـوی نـگاه تـو ، گــذر خــواهــم کـرد
گــر آمــدم و نـشــد نــصـیــب دیــدار :
بـا یـاد تو هـر روز ، بِـسـر خـواهـم کرد
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
|
نقدها و نظرات
|
درود گرم خدمت جناب استکی بزرگمهر و والا فرجام 🌸 | |
|
درود متقابل خدمت دوست پرمهرم آقای خوشروی خوشدل 🌸
سپاسگزارم از توجه گرم و نابتون 🌺 | |
|
درود متقابل و سپاس مالامال خدمت هم میهن گرانمهر آقای احسانی فر نیک سرشت و عالیمهر 🥀🌸 | |
|
درود بر شما هم میهن پر مهر و ارجمندم 🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود