جمعه ۲ آذر
رباعی شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر رباعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۳۸ شماره ثبت ۱۱۲۷۷۰
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۱۰۵
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
در مذهب عشق... دائماََ لنگ زدیم
بر چهره ی بی رنگِ خدا رنگ زدیم
ملعونِ قسم خورده ی ما شیطان بود
یک سیب گرفتیم و به خود سنگ زدیم
🍃🍃🍃🍃🍃🍃
عشق آمد و من دوباره بی تاب شدم
در کوچه ی شب اسیر مهتاب شدم
در یاد تو ویروس ِ غمی پنهان بود
تب کردم و با خاطره ات آب شدم
سارا رحیمی
۲۷مرداد۴۰۱
|