يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
آخرین اشعار ناب اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
|
سگ و خوک و شراب نجس اند.
ان انسان خوب هم که گفتی کافر است ان هم قبول ،نجس
اما ریاکار تو چرا، اسمت را از نجسات پاک کردی...
مگر خدایت زمینی نیست؟
به خدایت قسم میدهم، ایا خدا میپذیرد به درگاهش و بگوید من میشناسمت ای بهترین انسان یا ...؟
شاید اگر به گذشته میرفتی با لب تشنه در کربلا صف می ایستادی و یک سلفی از خود می گرفتی با یک کامنت میگفتی منو امام حسین(ع) و یاران با وفا هفتاد و سه نفر.
یا در پای صلیب عیسی خنج ها بر صورت کشیدی و بگویی خواهرت برایت بمیرد که مصائب من بیشتر است از تو...
تخم چشمانت را بفشار فریبکار اشکت اب مقدس شد یا زم زم؟
دنیا را خبر کن که نیکوکارترینی...
بخند و فریب بده و گریه کن که خداوند فریبکارترین است
بگو همه میوه ممنوعه خوردند جز من، پناه بر خدا...
امروز تو باش قاضی تو باش خدا و رای بده
دروازه تاریک این جهان وقتی فرو میروی...
اری...
از خودت بپرس راه برگشت کجاست ؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود