شنبه ۳ آذر
یا حسین ع فرپاندهی شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر نینوا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵ شماره ثبت ۱۱۲۶۲۲
بازدید : ۷۵۱ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
.
"یاحسین فرماندهی"
.
.
گردِ شمعِ عشق سوزانِ تو را پروانه ایم
یا حسین فرماندهی
بچه های هیئتیم، از عشقِ تو دیوانه ایم
یا حسین فرماندهی
.
آسمانِ عاشقی را عاشقانه پر زنیم
یک نظر آقا که سائل بر درِاین خانه ایم
یا حسین فرماندهی
.
شهریار قلب ما ای نورِ چشم فاطمه
جملگی سربازِ تو با غیرِ تو بیگانه ایم
یا حسین فرماندهی
.
باهمین سربندِ یا زهرا که بر سر بسته ایم
حمله ور بر خط دشمن لشکری مردانه ایم
یا حسین فرماندهی
.
چون شنیده گوش مان آوای هل من ناصرت
یا حسینِ فاطمه در حمله ها جانانه ایم
یا حسین فرماندهی
.
گر حبیبت دست خالی باشد امّا آمده
مقصد ما کربلا رو سویِ این پایانه ایم
یا حسین فرماند
.
شعر: حبیب رضائی رازلیقی
.
پ _ ن
بعرض عزیزان میرسانم که عملیات طریق القدس
که منجر به آزاد سازی شهر بستان گردید
با رمز "یا حسین فرماندهی" آغاز شد
.
.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خدمت استاد استکی عزیز خوشحالم که با نگاه مهر خواندید و سخاوتمندانه تایید کردید سپاسگذارم | |
|
سلام و عرض ارادت خدمت شما جناب احسانی پیشنهاد خوبی هستش ممنون از توجه و عنایت سپاس | |
|
سلام و عرض ارادت استاد انصاری عزیز سپاسگذارم از عنایت و توجه بداهه زیبایی را هم ارسال فرمودید تشکر میکنم سلامت باشید | |
|
سلام ودرود بیکران ممنونم از توجه و عنایت شما بزرگوار موید باشید | |
|
سلام و درود فراوان سپاس فراوان از شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حماسی بود
یاحسین فرماندهی