میتونم توی همین یه کامنت پاسخ همه رو بدم؟..
آخهههه شلوغتر میشه 🤪
از همگی عذر میخوام که با بازنشر این نوشتهام به زحمتشون انداختم مخصوصا خواهر خوبم بانو کوهواره عزیزم که گلآرایی کردند.. سلام عرض شد استاد و خواهر مهربان
ممنونم از حضور زیباتون و نظر نقدانه ارزشمندتان.. حتما روی حرفاتون فک میکنم
نرگسی اطلسی عزیزم از صمیم قلبم میگم که تو یه همراه همیشگی هستی بیکم و کاست.. آره صفای اون موقع کاش برگرده همگی راحتتر برخورد میکردیم و بسیار دوستانهتر پیش هم بودیم.. انگاری اگه نسبت به هم بغضی هم داشتیم با این همنشینیها کدورتها رفع میشد..😀
مرسی که هستی
باااانو آذردخت عزیزم ممنونم از حضور زیباتون
به مهر خواندید
شعر کوتاه هم قشنگ بود که نمیدونم کی خونده؟..🤔 یا کجا شنیدم🙃
جناب آقای یاسر کریمی سلام و درود خدمت شما و ممنونم از حضور ارزشمندتون
یعنی واقعنی دختر بود؟ شایدم پسر بود
اما برای خدا شاهزادهها.. شاهزادهند فارغ از زن و مرد بودنشون..
پدر مهربانم جناب اصغر ناظمی.. درودهای فراوان مرا پذیرا باشید
ممنونم از حضور زیبانگرتان
درود خدا بر استاد آزادبخت بزرگوار
خوش آمدید
ممنونم از تشریففرمایی شما استاد ادب و فروتن
جناب رافعی بزرگوار شما هم خوش اومدید ممنونم از اینکه نوشته ناچیزم رو خوندید.. شاد باشید
جناب میرزادوست بزرگوار
حضور روحانی شما غنیمتیست در ناب که آن را محترم میداریم..
ممنونم از لطف و محبت شما
جناب نجفی ارجمند را نیز درود..
ممنونم از نظر خالصانه و صادقانه شما
کاملا مفهوم نوازشگر قلب آدمیرو درک میکنم..
مچکرم که به مهر خواندید
درود استاد طنزپرداز
ممنونم از نظر لطف و حضور ارزشمندتان
همگی سلامت و ثروتمند باشند..
زیبا بود 🌺🌺🌺