يکشنبه ۴ آذر
جان و جهان شعری از محمد حسنی
از دفتر قریبِ قریبِ.. تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۴۱ شماره ثبت ۱۱۲۳۵۱
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب محمد حسنی
|
جهان در جان آفرینش
چون به مادری والا نگرید
چشم اش روشن شد
چون جان و جهان یک تن شد
به آفرینش مولا نگرید
آفرین به جهان
*
خدا نگران تن ها بود
چون نگهدار آن ها باشد
انسان را بالا و بالا بُرد
تا دوباره در اعلا آفرید
مصطفی و
مرتضی و
مجتبی
پ ن :
مادر، زهرا س)
مولا، حسین ع)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و سپاستان عالی نگرید در پناه خدا | |
|
درود جناب پورصالحی سپاس از لطفتان بمانید به مهر در پناه خدا | |
|
درود لستاد لاهیجی عرض ارادت سپلستان در پناه خدا | |
|
درود جناب سلیمی و سپاس در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالی