يکشنبه ۲۷ آبان
پر از خالی (حباب) شعری از محمد علی نیک روش
از دفتر شیههُ_خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۱۱۲۱۳۱
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمد علی نیک روش
آخرین اشعار ناب محمد علی نیک روش
|
باز هم شب شد و من در تب و تابم بانو
می دهد ياد تو ، بعد از تو عذابم ...بانو
به خیالت بروی می کنم عادت؟ ابدا
به خدا کورهٔ سـوزان و مذابم ... بانو
با توام نیست هراسی ، زِ شبِ تیرهٔ درد
بی تو پوچ و تهی ام ، مثل حبابم...بانو
من همان کودکِ پرورده به دامان توام
بی تو بازیچــهٔ نیـرنگ سـرابم ... بانو
بی تو من در همهٔ شهر غریبم به خدا
طفل گمگشته در انبــوه نقابم ...بانو
من به افسردگی مزمن خود ، خـو کردم
زندگی هم به خدا کرده جوابم ... بانـو
تا به کی حسرتِ این فاصله هارا بخورم
تا در آغــوش خیال تو بخوابم ... بانـو
✍️محمد_نیکروش
𝑵𝒊𝒌𝒓𝒂𝒗𝒆𝒔𝒉
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام جناب عزیزیــان عزیــز ممنـونم که هر صفحه را باز می کنم شما هستید و حمایت می کنید... خسته نباشید. خدا قوت
🍒برایت........ 🍒ﻳﻚ ﺑﺎﻍ ﺳﻼﻡ ... 🍒ﻳﻚ ﺳﺒﺪ ﻣﺤﺒﺖ ... 🍒ﻳﻚ ﺩﻧﻴﺎ ﻋﺸﻖ ... 🍒ﻳﻚ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ 🍒ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ | |
|
عرض ادب و ارادت دوستٍ جاان❤ درودبر تو و مناعت طبعت🌹🌹 با آرزوی بهترینها برای تــو پایدار باشی و سربلند در پناه حق ایام بکام 🌷🌷🌷 | |
|
و چه احساس قشنگی ست ... ڪه در اولِ صبح...
یادِ یڪ خــــوب تو را غـــرقِ تمنــا ســازد...
عرض ادب و ارادت سپاسگــزارم در پنـاه خدا 🌹🌹 | |
|
عرض سلام و احترام سپاس از حضور و همراهی شما زـده باشیـد جناب ڪريميــان علی آبادی
❣آسمانت بی غبار ❣سهم چشمانت بهار ❣قلبت از هر غصه دور ❣بزم عشقت پر سرور
❣ایام به ڪــامــ
| |
|
عرض ادب و ارادت دارم خانم خـوش روش نیڪو منش
سپاس از حضور و همراهی شما با آرزوی بهترینها برای شما
پایدار باشید و سربلند ايامــــــ به ڪامــــــ | |
|
عرض احترام و امتنان جناب فتحي عزيز زنده باشيد ☘️☘️☘️ در پنــــاه حق 🌷🌷🌷 ایام به ڪام ☘️☘️☘️ | |
|
عرض سلام و احترام جناب انصـاری دزفولی عزیز زنده باشید دوست ادب پیشه ساز دلتـــــان به نــوای ســـرور روز خوبی داشته باشید ایامـــــ به کامـــــ | |
|
....عرض ادب و ارادت سرڪار خانــم بهـرامی درود بر شما و ادبتان باآرزوی بهترینها برایتا پایدار باشید و سر يلند | |
|
سلام و عرض امتنان
زنده باشید خانم شایگان
سپاس از همراهی تان شاعر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود 👏👏🌺🌺