جمعه ۲۵ آبان
دارم عکساتو میسوزم !! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ۰۸:۴۷ شماره ثبت ۱۱۱۷۱
بازدید : ۵۵۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
اومدم یه روز به خونه
خیلی بیقرار و خسته
دیدم ای وای که کسی نیس!
فهمیدم همخونه جَسته
روی ِ میز ِ آشپزخونه
چِشَم افتاد به یه نومه
خوندمش نوشته بود که:
" نمی مونم تو این خونه !
: من که رفتم از این خونه
تو بمون ای دل ِ سنگی !
تویی که باغچه ی عشقم
واسه تو نداره رنگی
تو بمون با اون علف ها
که میکاری توی باغچه
وقتی میگم عشق میمیره
بیخیال میگی : بمن چه !!
تو بمون با اون غرورت
که شدی غرق ِ توهم
واسه تو حرفی ندارم
جز تاسف و ترحم !!
من که رفتم از این خونه
تو بمون ای دل ِ سنگی !
تویی که باغچه ی عشقم
واسه تو نداره رنگی
دارم عکساتو میسوزم
با این آتش ِ شومینه
هرکسی مثل ِ تو باشه
پاسخش فقط همینه !
فردا میرم با یه پرواز
جاییکه مثلت نباشه
بذر ِ عشقم و میکارم
تو دل ِ کسی که جاشه
من که رفتم از این خونه
تو بمون ای دل ِ سنگی !!
تویی که باغچه ی عشقم
واسه تو نداره رنگی "
|