سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      وطنم باش

      شعری از

      مرتضی براتی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۱۱۱۶۴۹
        بازدید : ۱۴۱   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرتضی براتی

      تبعیدی هر شهر و دیارم وطنم باش
      تهران و رم و  لندن و یا مَنهَتَنم باش
      با جاده گلاویزی هر ثانیه دارم
      تو شاهد این معرکه تن به تنم باش
      یخ می‌زند اندام من از فرط زمستان
      خورشید تماشایی دشت بدنم باش
      تهمت‌زده خوردن یک سیب بهشت‌ام
      چون برگ درختان بهی پیرهنم باش
      گم گشته من‌های زیادم همه‌ی عمر
       معیار شناسایی آن اصل منم باش
      ای خانه من آبی دریای دو چشمت
      انگیزه دل باز به دریا زدنم باش
      طعم غزل است نام تو بردن دم مرگم
      یک شعر پر از نام خودت بر کفنم باش
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۲۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ۰۱:۰۶
      بسیار عالی بود بزرگوار روحیه من که عوض شد



      لذت بخش .
      خندانک
      مجید فکری
      چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۲۹
      درود بر شما قلمتان سبز خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
      باعرض سلام وارادت
      بسیار زیبا و قابل تحسین سرودید
      درودتان باد شاعر گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      معصومه خدابنده
      پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ۰۲:۱۱
      درود بر شما زیبا بود
      👏👏
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0