سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        پیامک عشق

        شعری از

        محمود عبدالهی

        از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۱۱۴۹۱
          بازدید : ۱۲۴   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمود عبدالهی
        آخرین اشعار ناب محمود عبدالهی

        روی خط قلب من این روزها
        هر پیامک دفتری از عشق توست
        هرتکی بر گوشی دل می زنند 
        شک ندارم خنجری از عشق توست 
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۱۳:۳۴
        درود بزرگوار
        کم لطف و زیبا بود
        خندانک
        محمود عبدالهی
        محمود عبدالهی
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۰۸
        درود بر شما 💐
        ارسال پاسخ
        مهرداد عزیزیان
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶
        درود 👏🌺🌺
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ۰۳:۱۶
        درود عاشقانه ای جذاب بود بزرگوار .

        .
        خندانک
        تکتم حسین زاده
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۰۱
        زیبا بود
        ⚘⚘
        محمود عبدالهی
        محمود عبدالهی
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰
        سپاس 💐
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۰۱
        سلام
        زیباسرودی بود
        قلمتون سبز
        پایدارواستوارباشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمود عبدالهی
        محمود عبدالهی
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰
        سپاس جناب دزفولی 💐
        ارسال پاسخ
        محمود عبدالهی
        پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۱۱
        درود بر شما 💐
        محمد فاضلی نژاد
        جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۲۸
        درود به شما دوست عزیز خندانک
        مجید فکری
        يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ۰۶:۴۰
        درود بر شما قلمتان پایدار خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0