باغِ مینو
یه عمره که توو فکرید
به فکرِ باغِ مینو
ولی رفتارِتون یه چیزِ دیگه ست
شبیهِ به دومینو
کیه که راست و ریست کنه اینو ؟
آخه کجای این معامله ، قرارش دادید دینو ؟
ازخاطره ها ، هیچوقت نمیره وهمیشه پابرجاست ،
اون توطئه و،
خوبی های امیرکبیر و،
نشتر و،
حمومِ فینو
همه حیثیتِ نداشته ی اون قبله ی عالَم !!!
به بادِ فنا رفت ، همچون دومینو
اون کیه که ندونه قدرت و، زورِ کینو
کینه ، شُتُرو زمین میکوبونه
آدم که مقابلش عدد نیست
بیش ازصدساله میشود کسی ، نتونسته شاد کنه ،
این دِلای اندوهگینو
امیرکبیر، اسطوره ی یک مَرد بود
یه مردِ سرنوشت ساز که با شهادتش ،
به آرزوش رسید و رفت ، به باغِ مینو
ولی مادرِ شاه ،
همه اعمالش به بادِ فنا رفت ، همچون دومینو
یه وقتی بود ، به اون شاهِ قاتل میگفتند : شاهِ شهید
فکرا روزبروز عوض میشه و فکرهای قبلی میشوند شهید
روو احساساتِ زمونه که نمیشود حساب کرد
وقتی مردم بو بردند ، اون زن باره ی هرزه ، ناصرِدین نبوده و نیست
بزرگداشتِ سلام به نیم قرن غصبِ شاهی ، همه کنسل شد و،
پائین کشیدند اونهمه آذینو
بهمن بیدقی 1401/3/24
بسیار زیبا و پر معنی است
موفق باشید