سلام مهربانوی ادیب
عزیزم من درموردصبرازجانب خودم میتونم بگم
اگربهترصبوری میکردم درخیلی ازکارهاوتصمیمات زندگیم موفق تربودم ازنظرمن صبرباعث هدایت بهترانسان میشودزیراباعقل زمانی که آمیخته شودمبتوان بهتردرک کرد
من توقرآن درموردصبرزیادخوندم
وخدایمان دسته بندی کرده بودصبروجایگاهش صبردرمشکلات مصیبت وترک گناه
شایدصبراوجِ احترام به حکمت خداباشد
شایدهمان صبرباعث پاک شدن چکیده ای از گناهانمان باشد
نمیدانم شایدصبرفرزندِعقل باشد
صبرشایددوستِ دیرینه یِ انسانهایِ مصیبت دیده وازدست داده وصالح باشه
شایدصبرکردن خودیک عبادت است که اگرنمازراکنارش به پاداریم توشه یِ آخرتمان پاک میشود
شایدصبرنامِ دیگرِ خدای باشد
ازنظرِمن صبرمیتواندنوری باشدکه درخودهم ایمان رایدک میکشدهم امیدرا
اگرصبرراکشف کردی به پله صعودِ ایمان وامیدهم خواهی رسید
صبرشایدشفایِ حال یک بیمارباشد
ونانی درسفره یِ یک کارگر
صبرشایدآغوشِ خالیه یک کودک بهزیستی باشد
لبخندبرلبهایِ مادری که آغوشش است
صبرشایدقدمهایِ آهسته یِ توومن باشد برایِ فروکش کردنِ عجول بودن درتصمیماتِ مهم درزندگی
صبرمیتواند بوسه ایی ازافتخارباشدبرپیشانیت ازجانب پدرِزحمتکش وامیدوارت
صبرمیتواندعاقبتی خیربرچارقدِنجابتت باشد
عزیزم دوست خوبم من نمیتوانم باآیه هاویااحادیث برایت شرح دهم ازصبوری زیرادرتمام کتابها وسایت هابسیارهست
اماتجربه هایم رابرایت بازگوکردم شایدبرایت دلنشین باشند
ببخش مرااگردرست توضیح ندادم
میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا علیه السلام
را تبریک عرض مینمایم
یا امام رئوف
ضامن آهو