سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        شده عاشق بشوی؟

        شعری از

        سعید مهربان کردکندی

        از دفتر صدای خفه شده ام نوع شعر موج نو

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۱۱۰۵۷۷
          بازدید : ۲۰۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید مهربان کردکندی
        آخرین اشعار ناب سعید مهربان کردکندی

        شده با عشق تو عاشق بشوی؟
        شده با عشق تو مستش بشوی؟
        محو دیداره دو عاشق بشوی؟
         
         
        عشق را معنا کن
        به زبان نه!
        ز دلت
        سخنی از ته دل جاری کن
         
        شب را روشن کن
        نه به نور
        برق چشمانت را
        خیره بر چشمش کن
         
        تشنه را سیراب کن
        نه که با جرعه ی آب
        تو ببوسش اینبار
        تا شود غرق به خواب
         
        همچو لیلی،شیرین
        در پس و لای کتاب
        روشنی بخش مرا
        همچو خورشید بتاب
         
         
        🖋 سعید مهربان
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۰۱
        درود بزرگوار
        جالب و زیبا بود خندانک
        سعید مهربان کردکندی
        سعید مهربان کردکندی
        دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸
        درود بزرگوار ممنون از نگاهتون خندانک
        ارسال پاسخ
        رقیه یاوری زاده(ازل)
        دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸
        سلام و ضمن عرض ادب

        بسیار زیبا درودتان باد
        خندانک خندانک خندانک
        سعید مهربان کردکندی
        سعید مهربان کردکندی
        دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۰۶:۲۶
        ممنون از نگاهتون خندانک
        ارسال پاسخ
        جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
        دلنشین بود آقا خندانک خندانک خندانک
        سعید مهربان کردکندی
        سعید مهربان کردکندی
        دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹
        نوش روانتون خانوم🌷🖐️
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0