يکشنبه ۴ آذر
پروانه شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ امید نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۴۱ شماره ثبت ۱۱۰۵۷۶
بازدید : ۶۳۷ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
یاهو
زیادی بلندپرواز بود
پروانه،
پیلهمرگ شد
و حس از پروازش
گل را نیز پرپر کرد
-خبرگزاری بودا-
|