پنجشنبه ۱ آذر
هبوط شعری از مهدی شریفی مقدم
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۱۱۰۰۵۹
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر مهدی شریفی مقدم
آخرین اشعار ناب مهدی شریفی مقدم
|
مدتی هست که از دلهره گرداب شدهست
برکه ای خُرد که معشوقهی سیلاب شدهست
در سرش نیل شدن ، وای به موسیِ نبی
آنچه نازل شده گردن زدنِ آب شدهست
باز افتاده به قلبش رگه ای از رُخِ ماه
با همین عکس گمان کرده که مهتاب شدهست!
در سرش تافته افکار پریشان شده ای
به خیالش که به دیوار فلک قاب شدهست
با همین فکر گمان کرد که دریای طلاست!
انقدر غره به خود هست که گندآب شدهست
مهدی شریفی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما هنرمند عزیز. لطف شماست که بنده رو دنبال میکنید.🙏 و خوشحالم که شعر کجایی به سلیقه شما خوش اومده.
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزل زیبائیست 👏👏🌺🌺