پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
به یاد دوش پدر وقتی کودک بودیم و به یاد وقتی فرزندمان را بر دوش خود نهادیم.
-------------- بلندترین نردبان --------------
می برد از دست و کتف و شانه اش بالا
کودک شیرین خود را مهربان بابا
می نشاند روی دوشش چون شهنشاهان
جایگاهی برتر از این هستی مانا
کودکی چون فاتحان بر قله های شوق
خنده هایش خوش ترین آواز پا برجا
دستهایش بر سر دنیای پر خواهش
بر فراز نردبانی تا بلندی ها
وه چه کیفی دارد آن بالای بالاها
روی دوش امن آن باباترین بابا
می توان راحت ستاره در سبد پر کرد
شانه کرد موهای آن خورشید بی همتا
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام بسیار متشکرم امیدوارم سلامت و موفق باشید مرا با اظهار لطفتان شرمنده کردید | |
|
سلام برادر عزیز، جناب استکی بزرگوار متشکرم انشااله سالم و برقرار باشید | |
|
سلام و تشکر و عرض احترام انشااله سالم و موفق باشید | |
|
سلام جناب عزیزیان گل بسیار متشکرم بخاطر اظهار لطفتان. از اینکه توصیه به اصلاح سروده کردید سپاسگزار و قدردان هستم. بله به نظر من هم اگر از فعل شانه زدن بجای شانه کردن استفاده شود سروده روان تر خواهد شد. | |
|
سلام و عرض ارادت و تشکر بخاطر اظهار لطفتان انشاالله سالم و موفق باشید | |
|
بی نهایت سپاسگزارم شاعره بزرگوار سرکارخانم کوهواره | |
|
سلام مجدد خدا پدرشما و خانواده ارجمندتان را درپناه لطف پروردگاری خویش محفوظ دارد .
لطفا شاعر بنویسید واژه ی شاعره غلط مصطلح است تشکر سلامت و موفق باشید
| |
|
سلام و تشکر بخاطر توجه و اظهار نظر دلگرم کننده شما | |
|
سلام جناب احمدی عزیز متشکرم بخاطر اظهار لطفتان | |
|
سلام و احترام سپاسگزارم می آموزم از محضر شریف شما زنده باشید بزرگوارید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود بی حد
بی نهایت زیبااااااا