سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      یاد خواهی گرفت

      شعری از

      امیر اصغری

      از دفتر پیر دل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۱۰۹۸۴۱
        بازدید : ۱۳۲   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیر اصغری

      یاد خواهی گرفت کم کم که ره هموار نیست
      عشق دردی ممتدست، چون تکیه بر دیوار نیست
      یاد خواهی گرفت کم کم چو او بسیار نیست
      عشق حسی نادرست و عاشقی هربار نیست
      یاد خواهی گرفت در بوسه ها اجبار نیست
      جز نشان گم شدن در یار و جز اقرار نیست
      یاد خواهی گرفت هر ابر باران بار نیست
      جز برای سوگ یار و هجر او تب دار نیست
      هر کسی در باغ  خود گل کارد این دشوار نیست
      انتظارِ دم به دم گل چیدن از گلزار نیست
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و آموزنده بود
      موفق باشید خندانک خندانک
      امیر اصغری
      امیر اصغری
      چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۵
      🙏🙏🙏🙏
      ارسال پاسخ
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱
      درود بر شما بیت اخر بسیار زیبایی
      بو د
      موفق باشید.
      خندانک
      امیر اصغری
      امیر اصغری
      چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۵
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏
      ارسال پاسخ
      فرزانه محمدپور(فرناز)
      دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۰۲
      خندانک خندانک
      امیر اصغری
      امیر اصغری
      چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۶
      🙏🙏🙏
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۳۳
      سلام
      قلمتون سبز
      هزاران درود
      خندانک خندانک
      امیر اصغری
      امیر اصغری
      چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۵
      🙏🙏🙏😍😍😍
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0