چهارشنبه ۱۶ آبان
چشمهایم را دار می زنم با لیقه های نامرئی شعری از آزاده پورصدامی
از دفتر ارغوانی ترین بغض نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۹ شماره ثبت ۱۰۹۷۹۷
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب آزاده پورصدامی
|
شاعرانم را تبعید
و تیمورهایم را
برای پی زدن پاهایت فرستادم
شاید که دست برداری از هجوم
به *سَرِ زِ مینِ یادِ تو پُر*
چنگیز وار یاسا نوشتم
با جوهر سیاه بر صفحه ی سیاه
«مجازاتِ دزد
نُه برابر پس دادن مالِ مسروقه»
برای تو که فُضیلِ گردنه ی دلی
أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ....خواندم و
چشمهایم را دار زدم
با لیقه های نامرئی
تا بُراق بازگشتت نشود
برق شوقشان
اما تو بگو
نستعلیقِ نگاهت خیره در جانم!
نرفته
چگونه باز گردد؟
۱۵اردیبهشت 1401
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود