سه شنبه ۶ آذر
طنین ذکر شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۴۹ شماره ثبت ۱۰۹۳۴۹
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم رب الشهادة و النور
طنین ذکر
تقدیم به حضرت سیدالشهداء (علیه السلام)
سحر چو بوی تو را یک دمی ز باد شنیدم
بر آن جلال ندای و ان یکاد شنیدم
به بام خانه خود رفتم و سلام تو گفتم
جواب تو به سلامم به اعتقاد شنیدم
ز اشک چشم مرا تر نموده ای به اجابت
من این جواب پر احساس را زیاد شنیدم
هزار بار دل من شکفت چون که سحرگه
حدیث عشق تو را از سفیر یاد شنیدم
حکایت خوش جنت روایتی است ز کویت
که من در عشق به ایمان و اعتماد شنیدم
طنین ذکر تو برده است طاقت دل مهدی
درون ذهن خود آن را به امتداد شنیدم
غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
سی و یکم فروردین یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
هجدهم رمضان ۱۴۴۳ ه.ق.
دفتر شعر شیدایی
۶۰۶
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
💮💮💮💮
💥💥💥
💐💐
🌹