جمعه ۲ آذر
تک سیب حوا شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۱۰۸۹۶۳
بازدید : ۲۰۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
دلم را با فریب عقل اغوا می کنم هر شب
بساط خودخوری جور است حاشا می کنم هرشب
گناهم چیست تاوان کدامین را بدهکارم
دوباره یادی از تک سیب حوا می کنم هر شب
همه جمعند و من تنها و بی رویاترین ماندم
خودم را از نگاه جمع منها می کنم هر شب
صلاحم نیست باشم غرق در دریای ماهی ها
به ساحل می روم احساس سرما می کنم هر شب
تبم بالاست انگار از تمام دردها دارم
دلم آتش گرفت آشوب، بلوا می کنم هر شب
زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بی پایان جناب انصاری دزفولی گرانمهر یک دنیا ممنون از محبتتون سلامت باشید و موفقیتتون روزافزون 🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼 | |
|
درود و سپاس از مهرتون جناب فتحی بزرگوار عالی نگاه و حضور زیباتون هست . ممنونم از لطفتون 🌸🌸🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود