پنجشنبه ۱ آذر
نزن مطرب شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۵:۳۶ شماره ثبت ۱۱۰۴۴۹
بازدید : ۳۲۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
دلم سیلابی از غم را به پهنای جهان دارد
جهانم عاری از شادی بلای ناگهان دارد
صدایی نیست غیر از زوزه ی گرگی که می خوانَد
پس از این بخت شوم و تار عمر بی کران دارد
نفس ها حبس انگاری که غم فرزند زاییده
خودش مانا ولیعهدش وجود جاودان دارد
که داغ است او و بر دل تا ابد پردرد می ماند
بساط پایکوبی را به دل های زنان دارد
صدایی هلهله مانند می آید وَ می رنجم
قلم عاجز تر از این که درونش را بیان دارد
چه بیگانه ست شادی با جهان ما و ایامش
نزن مطرب که ایرانم به دل دردی گران دارد
زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه
وزن،آهنگ و قافیه را بسیار دوست ارم