پنجشنبه ۱ آذر
قرآن خدا شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۱۱۴۰۵۲
بازدید : ۲۱۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
بعد از تو زمین دلخوش احیا شدنش نیست
گلبرگ گل لاله پی وا شدنش نیست
قلبی که شکسته ست به رگبار غم تو
یک آنِ دگر قصد شکیبا شدنش نیست
نقاش ازل دست و دلش نیست به نقش و
فکری به سرش بهر فریبا شدنش نیست
مهدی به کناری بنشسته ست به عزلت
شوقی به دلش بهر هویداشدنش نیست
قرآن خدا خسته شد از این همه حرف و
سائل که کسی در پی اجراشدنش نیست؟
اسلام ترک خورد؟ نه اسلام فرو ریخت
دردا که کسی غمخور تنها شدنش نیست
صد باره قرائت شده قرآن و دریغا
از فرط جهالت پی معناشدنش نیست
زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
یا مهدی(عج) ادرکنی