پنجشنبه ۱ آذر
میثاق عاشقی شعری از احمد کلهر
از دفتر شهر پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۲۳ شماره ثبت ۱۰۸۷۵۷
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب احمد کلهر
|
میثاق عاشقی
جانا نگاه کن، خورشید خنده روست
ماه از ورای ابر با او گشاده روست
شب در سکوت خویش دلتنگ روشنی ست
روز عاشق شب و چشم انتظار اوست
باد از حضیض و اوج، هو هو کنان و مست
باران به بوسه اش با او به گفتگوست
آب از دل زمین جوشیده سوی خاک
خاک از پی وجود با او به جستجوست
دریا دریچه ایست زیبا به چشم کوه
کوه از نگاه او با قامتی نکوست
پروانه گرد شمع، بلبل کنار گل
این بزم عاشقی هر لحظه آرزوست
میثاق عاشقی ست دنیا به سوز عشق
میثاق دوستی ست دنیا به ساز دوست
#احمد کلهر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما از توجه شما بسیار سپاسگزارم. | |
|
درود بر شما استاد عزیز از دیدن پیامتان و اظهار لطفتان بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام استاد عزیز از لطف شما سپاسگزارم و از بداهه زیبایتان همچنین
| |
|
سلام سرکار خانم الادا سپاس از لطفتان و پایدار باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود بزرگوار 👏👏👏🌺🌺
استفاده از دوست به عنوان قافیه و ردیف توامان باهم برای بنده بسیار جالب بود 👏👏🌺🌺🌺