يکشنبه ۴ آذر
مهربان خورشید من شعری از احمد کلهر
از دفتر شهر پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۱۰۸۸۴۵
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب احمد کلهر
|
مهربان خورشید من
از غبار روی تو زیبا جهانی یافتم
در نگاه ژرف تو من آسمانی یافتم
گر پریشان بودم و آواره در گرداب خویش
در مدار کوی تو راه و نشانی یافتم
ماه اگر بر گرد من مهتاب زرین روی گشت
از فروغ روی تو تاج کیانی یافتم
خشک و داغ و بی جلا بود این تن تفتیده باز
ابر و بادم دادی و آب روانی یافتم
دیده بی روح و سردم روی خندان تو دید
چهره ام خندان ز گل شد بوستانی یافتم
من که تنها بودم و از غصه بی تاب و توان
زندگی بخشیدی و تاب و توانی یافتم
مهربان خورشید من، من زاده مهر توام
از نوازش های گرمت آشیانی یافتم
#احمد کلهر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.