خیلی عجیبه نسبت به سال های قبل امسال بیشتر بوی عید میاد بوی خرید بوی لباس نو و البته برای ما جنوبی ها بیشتر بوی سبزی و ماهی تازه میاد و عجب بویی...
وقتی از کوچه پس کوچه های قدیمی و نمناک شهر عبور میکنی و قدم میزنی بوی ماهی سرخ کرده از پس پرده پنجره های کوچک خانه های ویلایی به مشام می رسه.
توی بازار قدیمی دست فروش ها و صاحبان اجناس خارجی وایرانی هر کدوم برای جلب مشتری بیشتر فریاد می زدنند و مردم رو به خرید تشویق می کردند.
از خستگی روی تکه سنگی نشستم و رفت وامدهای مردم رو تماشا میکردم که با خوشحالی و شور وشوق درحالی خریداری اقلام مورد نظر خود بودند.
هر کدوم از این ادم ها داستان متفاوتی داشتند و به شکل متفاوتی زندگی میکردند بعضی ها با قدرت خرید بالاتر و بعضی با قدرت خرید کمتر و وسواس بیشتر.
بعضی ها بیشتر شوخ بودند و بعضی ها بسیار جدی تر و سخت پسند تر .
ولی چیزی که حصار این تفاوت ها رو می شکست جمع شدن اونا تو یک مکان بود همگی یک دلیل محکمه پسند داشتن
همه اومده بودن خرید.
پیشاپیش عیدتون مبارک عزیزان من
خادم (ملحق)