جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر امیرعباس درخشان فر (قنبر )
آخرین اشعار ناب امیرعباس درخشان فر (قنبر )
|
ما آن قبیله ایم که محروم مانده ایم در انتظار رهبر معصوم مانده ایم
عمریست، جمعه ها به تکاپو نشسته ایم
تا بر رسای او برسانیم بنده ایم
از کودکی شنیده ام آن شاه می رسد
با پرچم علی ولی الله می رسد
اما گذشت جمعه او را ندیده ایم
با پای دل به سوی حریمش پریده ایم
سودی ندیده ایم از این عالم وجود
بر خاک پای او بکنیم هر سحر سجود
گنجینه ی غم است دل بی قرار ما
گرداب ماتم است دل بی قرار ما
اذهان به فکر غیبت کبری که نیستند
پیروز در رقابت کبری که نیستند
هر شب به یاد آن شه خوبان تو گریه کن
آقا برای ظلمت یاران تو گریه کن
شاید که راه راست برایم نشان دهند
یک قطره از کرامت سبحان، عیان دهند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خجسته میلاد حضرت مهدی
صاحب الزمان ( عج) بر شما
و همه مسلمین جهان
مبارک باد