با همین سادگی ها دوست دارم
با همین پبرهن ِ ساده ی سفید
با همین چهره ی بی رنگ وریا
که به زیر ِ هیچ نقابی نخزید
با همین سادگی ها دوست دارم
با همین طرز ِ تفکر قشنگ
با نگاهی که به دنیا میکنی
حال ِ دنیا میشه صلح بجای جنگ!
به همیین سادگی عاشقت شدم!
با هزار سختی ازت نمی گذرم!
عاشق اون دل ِ بی غل و غشم
سادگیتو با دل و جون می خرم
با سرانگشت ِ لطیف ِ باورت
ذهن ِ دنیا رو نوازش میکنی
با یه لبخند ِ پراز معنی ِ عشق
خشم دنیا رو فروکش میکنی!
با موهای بسته ی ساده ی خود
دل ِ بیقرار و رامش میکنی
برای آشتی ِ قهرِ ِ عاشقا
با یه لبخند میری خواهش میکنی
به همیین سادگی عاشقت شدم!
با هزار سختی ازت نمی گذرم!
عاشق ِ اون دل ِ بی غل و غشم
سادگیتو با دل و جون می خرم
با همون کفش های ساده ی سبک
میرسی به ارتفاع ِ عاشقی
هوای پاک و ترنم میکنی
واسه اینه که همیشه صادقی
ساده یعنی دل ِ پاک و بیریا
که تو داری و ندارن خیلی ها
دوس دارم که بعد از این عزیز من!
که به من بگی " تو" و نگی شما !!
به همیین سادگی عاشقت شدم!
با هزار سختی ازت نمی گذرم!
عاشق ِ اون دل ِ بی غل و غشم
سادگیتو با دل و جون می خرم