يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب امیرحامدی
|
دلم شده مانندِ رقاصه ای که
شبی
دست از عشقش کشید وُ
لباس هرجایی به تن کرد!
پایِ امضایِ اجباریِ سَفته هایش ایستاد
آنچنان صحنه ای با سمفونی اندامش نمایان کرد که
شهری پیک به پیک
با خیالِ کودتا علیه معصومیتش
کمرِ هِمت باز کردند!
برای سرکوب این فتنه
سرنخ های کافی بیاورید
ردِ مردانگی را گم کرده ام !
این روزها ،
رنج هایم بالاتر می روند
به هرکس می رسم
بر من می پیچد
تا تن پوشم پایین تر بیاید!
#امیرحامدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودوسپاس | |
|
درودوسپاس | |
|
درودوسپاس چشم به امیدخدا درسال جدیدباطنزانیمیشنی انیمرغ درصفحات مجازی درخدمت دوستان خواهم بود | |
|
سلام نه قبول نیست انیخروس😅😅 | |
|
درودخانم دکتر خیلی ممنون از نگاه و لطف و محبت شما شرمنده میکنید خیلی خاکم چشم الان یک کار میزارم ایشالا تاشب تایید بشه | |
|
اره لطفا چون به شدت به خندیدن نیاز دارم اعصاب شعرم و خورد کردن باید بیام اینجا قرص هامو بخورم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود