جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب امیرحامدی
|
3
دخترهای محل مرا روی چشم هایشان سوار می کنند
و می برند به ایستگاه کودکی
آنجا که فقط
منشیِ بودم در دکتربازی حمید و رُکسانا..!
.
دخترهای دانشکده مرا آقای مهندس صدا می زنند
من اما رویِ همگی شان برچسب آبجی می چسبانم
تا مانع ادامه ی تحصیلشان نشوم !
.
دخترهای انجمن پشتِ هم دایرکت می دهند
و من رویِ هم فقط اسکرین شات می گیرم !
این ها را گفتم تا بدانی
مقاومتم حتی حَماس را غافلگیر کرده !
نخند جمیله
به من نگاه کن
اینطور که تو به آسمان نگاه می کنی
فقط ابرها بارور می شوند
و فصل جفت گیری ستاره ها به پایان می رسد !
#امیرحامدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها | |
|
درود والا من دخترنیستم وگرنه جواب سوالتونو میدادم | |
|
قربانت | |
|
عزیزید | |
|
ممنونم مهربان | |
|
آمین | |
|
مخلصم | |
|
ممنونم مهربان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.