سه شنبه ۱۵ آبان
کجا روم شعری از علی رهنما(نوثمر)
از دفتر پایان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۳۳ شماره ثبت ۱۰۸۲۲۰
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر علی رهنما(نوثمر)
آخرین اشعار ناب علی رهنما(نوثمر)
|
تمام عمر خویش را چنان تباه کرده ام
که خود فقط نخواهمش دمی به بازدم رسد
نه قلبِ عاشقی تپد برای قلبِ خسته ام
نه شورِ نرگسی بود نظاره ی نهانِ من
کنون کجا جفا شود که زین میانِ آرزو
من و خودم و خویشتن
سه تن جدا زخود رها
که فهمدم؟!که چیست این
نهان درونِ سینه ام
همیشه در میانه و زِ بی کسی به گوشه ای
ز ِ کامِ تلخِ آخرین فقط هوس وسیله بود
مگر گناه من چه بود که خاطرم ملول شد
کجاست خاطرِ رها؟ کجاست پشت آیینه؟
نه دیده و شنیده ای فقط خیال سهمِ ماست
کجا روم کجا روم زدست خویشتن رها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیبا بود