پنجشنبه ۱ آذر
سه شعر شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۱۰۸۲۱
بازدید : ۱۰۰۶ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
خیال
چشمان ِ خیال کم سو شد
بس که نقش تو را صورتگری کرد!
سادگی
به جایی رسیدم که فهمیدم
دشمنم سادگی ام بود
نه تو!!
آبرو
ننگ بر این آبرو
که همیشه در لبه تیغ
راه می رود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.