شنبه ۳ آذر
زیباترین خیال شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹ شماره ثبت ۱۰۸۱۴۹
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
اگرچه آسمان آبی، ولی بی وقفه می بارم
من آن امید امروزم که در پندار دلدارم
نوشتم من خیالم را که یک روزی، سحر، جمعه
بیایم در تماشایت بگویم دوستت دارم
و چون ای ماه عالم تاب می تابی برین دل ها
سیاهی می رود از شب چُنان از عشق سرشارم
گلی خندان به لب هایم بهاران شد نفس هایم
و من حیران در آن لحظه که خوابم یا تو را دارم
قسم بر اشک جانسوزت بسوزم بی تو در شعله
فراموشت نکردم چون به یادت من گرفتارم
اسارت با تو آزادیست این را مادرم گفت و
در این افکار غرقم من ولی زیباست افکارم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم از شما | |
|
سلام متشکرم از شما ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد باسعادت علمدار کربلا
حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام
و روز جانباز بر شما مبارک باد