جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی شریفی مقدم
آخرین اشعار ناب مهدی شریفی مقدم
|
خبری ولوله انداخت به شهر
شورِ دیدار و تماشایِ تو را
به خیالم همه جا جار زدند
عطرِ شبویِ تماشایِ تو را
به خیالم شده اشعارِ شما
سوره ای بر لبِ مشغولِ قنوت
هر که از کویِ شما کرد گُذر
معتکف گشته به آغوشِ سکوت
نگران دلهره دارم که اگر
نور از کوه بروید چه کنم؟
اگر از شانهی هر کوچهی شهر
خشمِ انبوه بروید چه کنم؟
کاش شب قاتلِ خورشید شود
بکُشد ، مانعِ آشوب شود
مثلِ آ** به خون غرق شده
کاش این همهمه سرکوب شود
مهدی شریفی مقدم
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو حسین زاده گرامی.
قافیه رو تماشا در نظر گرفتم . و این کار آگاهانه بوده
اگر اشکالی وجود داره خوشحال میشم مطرح کنید تا تجربه ای برای منِ کم تجربه باشه❤🙏 | |
|
درود بر شما و مهربانی شما🙏 | |
|
چقدر خوشحالم که برای بزرگواری چون شما خط خطی های بنده مورد پسند بوده❤🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
چارپاره ی زیبایی سرودید
در بند اول قافیه را بررسی مجدد نمایید