سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      وعده فردایم نکن

      شعری از

      آنیل آچلار (قلم سفید)

      از دفتر قلم سفید نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۱۰۸۰۳۲
        بازدید : ۲۳۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آنیل آچلار (قلم سفید)

      این همه وعده به فردایم نکن
      عشق امروزاست وشیدایم نکن
      هی نگو خودخواه فکرخودم 
      پیش من باش وتو رسوایم نکن
      عاقبت  عشق است که می ماند ولی 
      بیش ازاین غمگین  وتنهایم  نکن 
      من دراین تنهایی ام فکر توام
      تو مرا باغصه یکجایم نکن
      من که می گویم دلم دلتنگ توست
      گوش کن امروز وفردایم نکن
      بردل زخمین من مرهم بزن
      عاشقم غرق تمنایم نکن
      هی نگو ،بعدا دلم آزرده شد
      توبیا،مجنون صحرایم نکن
      کاش می شد پیش من باشی گلم 
      این همه درفکرورویایم نکن
      به تو دل بستم دلم را برده ای ؟
      دل بده درگیر سودایم نکن
      زاهدم زهدم همه عشق تو بود
      بیش ازاین ترسای ترسایم نکن
      آفتابت، چشم من رامیزند
      هی نگو،دائم تماشایم نکن
      عاشقم من عاشقم ،عاشقم 
      غیرازاین،عشقم،تو معنایم نکن 
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد مرادی (غافل)
      پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷
      سلام
      با احساس بود
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۵۴
      خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۵۵
      سلام بانو نازنینم
      احسنت بر شما
      بسیار زیبا قلم زده اید خندانک
      آرمین پرهیزکار
      جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵
      درود بر شما خندانک خندانک
      روح اله سلیمی ناحیه
      شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۰۱
      چوخ گوزل
      ساغولاسیز ⁦👏🏼⁩⁦👏🏼⁩⁦👏🏼⁩🌺🌺🌺🌺🌺
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0