جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
سینه ام را غم
اشغال
نمی کرد اگر
با چشم هایم
باران حال...
به قناری ها
همه
اتاق خالی
می دادم رو
در رو،
به هر گلوله
خون حلال!
|
نقدها و نظرات
|
... سپاسگزارم سید عزیز شما همیشه به بنده لطف دارید و بر گردنم حقی بسیار...
| |
|
... شعر زیبا حاصل درد دل است، شاعر بی درد شعرش باطل است...
... سلام بر شما و همه دوستان حاضر در این کاشانه و همچنین تشکر از یکایک شما خوبان...
سرم درد نمی کرد اگر صورتم را نامرد زرد، با همه ای عروس، عالی قاپویی در چالوس داشتم و با رمه ای ونوس، کاخی بر اورانوس!
پ..............
| |
|
... آقا سیاوش ... سینه ام را جراح باز کند اگر، تیغ می گذارد تیشه بر می دارد!
پ............
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
استاد محمد ترکمان شاعری کوتاه نویس با اندیشه های بلند و پویا ،
غمی نهان
ناله ای از قلم های ماندگار،
زخمی اشکار ،
زین دفتر زرین روزگار...!
درود بر شما