جمعه ۲ آذر
شدم با ضرب و تقسیم تو ثابت شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۱۰۷۴۴۹
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
رسانا شد صداقت با صدایت
هوایی می شود دل در هوایت
به والله و به بالله و به تالله
خدا را دیده ام در چشم هایت
سوال بی جواب نامه ی اوست
سرودی را که میخوانم برایت
زمان سنجی کجا و حال عاشق ؟
نیاید مست در مرز هدایت
نمی رنجاندم نا مهر بانی
اگر داری به آزارم رضایت
به تلخی ها حرفت خو گرفتم
سزایم بوده شاید نا سزایت
شدم با ضرب و تقسیم تو ثابت
مرا منها مکن ای بی نهایت
|
نقدها و نظرات
|
باسلام بینهایت از محبت شما جناب عزیزیان عزیز سپاسگزارم سربلند باشی | |
|
باسلام بینهایت از محبت شما استاد استکی عزیز سپاسگزارم سربلند باشی | |
|
باسلام بینهایت از محبت شما جناب احمدیان عزیز سپاسگزارم سربلند باشی | |
|
باسلام بینهایت از محبت شما خواهر گرامی و عزیز سپاسگزارم سربلند باشی | |
|
باسلام بینهایت از محبت شما برادر عزیز و ارجمند جناب انصاری سپاسگزارم سربلند باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود بزرگوار 🌺🌺🌺👏