سه شنبه ۱۵ آبان
چند صباحیست شعری از محمدعارف عرب
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۱۰۷۱۶۷
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محمدعارف عرب
|
چند صباحیست که به گوش می رسد
موسیقی اندوه از سرزمین امیدهای آسمانی
بر فراز تپه های سرسبز کالیستاریا.
روزی عشق کشاندمان سوی دامان پرچینش
و ما آنقدر دویدیم و دویدیم تا نشست
چین هایش بر سیمای مسرورمان؛
پس فراگرفت غصه دل های تنگ را
و سنگ ها بارید بر شیشه های احساس.
چند صباحیست دیوانه شده،
می نشیند بر دیوار باغ شاهان
و می سراید شعر آزادی با صدای توکا،
بوف شوم صحرای توز نفرین شده.
|
نقدها و نظرات
|
درود،سپاس از حسن توجه تان | |
|
درودتان | |
|
سپاس استاد | |
|
سلام خیلی ممنون بزرگوارید | |
|
درود خدمت استاد سپاس | |
|
سپاس از حس زیبایی شناسی تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با توجه به موزون نبودن شعر ،شاید سپید قالب انتخابی مناسبتری میبود
🌺🌺🌺