شنبه ۳ آذر
عاشقانههای کوتاه شعری از مهرانه بلوچ
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۳۵ شماره ثبت ۱۰۷۱۶۳
بازدید : ۲۰۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب مهرانه بلوچ
|
لیلای شعرهای من
دختریست با چشمهای کبود
که دست هیچ مردی
به موهای بلندش نرسیده است
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از شما لطف دارید🍀 | |
|
درود بانو خوش آمدید استاد شما راپنزلم دیدی؟ | |
|
سلام. سپاس بیپایان دوست عزیز🍀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید