يکشنبه ۴ آذر
قسم پرستش شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۱۰۷۰۰۲
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
قسم!
به چشمی که لب شد
لبی که قلب شد
قلبی که صنم شد !
قسم!
به تنی که گوش شد
گوشی که چشم شد
چشمی که تن شد !
قسم!
به لات و هبل و عزی!
به معبد یادت، که بتخانه ی من شد
می پرستمت
می پرستمت
می پرستمت...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
سلام معصومین و ... هم از قسم استفاده نمودند و یکی از طرق شرعی اثبات است قسم در جای خویش نکو و گاه لازمست | |
|
درود بانو کوهواره عزیز تشکر دارم از حضور مهربانانه تان زیبا چشمان شماست چون شخص مقابل ظالم است نیازه ب بتها قسم خورد شاید باور کرد! جهانتان پرمعنا | |
|
درود جناب آزاد گرامی منم با بانو کوهواره موافقم 👌 اگر کسی نخواد باور کنه با قسم چه بسا بی باورتر هم بشه سپاس از حضورتان | |
|
درودها جناب استاد استکی عزیز
سپاسگزار مهر حضورتانم زیبا حضور شماست
بر مدار نیک اندیشی باشید 🌼🌻🌼🌻🌼🌻 | |
|
درود بر شما استاد معینی گرانقدر
سپاسگزار وجودتانم جانتان بر قرار آرامش
مهر حق تعالی یاورتان 🌷🌼🌷🌼🌷🌼 | |
|
سلام و سپاس جناب آزادبخت عزیز
زیبایی در بود شماست زیبا روزگار باشید
🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر جناب گرجاسی عزیز
سپاسمند حضورتانم زیبا بین هستید
برقرار آرامش و نشاط باشید
🌷🌻🌷🌻🌷🌻 | |
|
درودتان جناب استاد انصاری والامقام
سپاسگزار مهرتانم زندگی تان شیرین و معطر
🌻🌼🌻🌼🌻 | |
|
سلام و سپاس بانو خوش روش نازنین
زیبا مهر حضور شماست در مسیر شادکامی باشید
👌😍🌷 | |
|
درود جناب آزاد عزیز
متشکرم مهرتان مانا
🌷🌼🌷🌼🌷 | |
|
درود بر شما جناب واشقانی ارجمند
زیبا بود شماست سپاسمندتانم
👌🌼🌼🌼 | |
|
درودت بانو رحمانی عزیز
عالی وجود شماست برمدار شادکامی باشید
💌🌹💌🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی ارجمند
نیایشی زیبا سرودید
اما چرا به بت ها قسم یادنمودید ؟!
من زیاد با سوگند و قسم میانه ای ندارم
یکبار بیشتر نمیگویم حرفی را طرف خواست باور کند خواست نه بی سوگند بی قسم بی اصرار
قسم مخصوص حضرت پروردگار است و بس
سوگند هم که جبر مطلقِ زورگویان بیش نیست .
سلامت باشید و شاد