چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر روح اله سلیمی ناحیه
آخرین اشعار ناب روح اله سلیمی ناحیه
|
حسرت قالیرام بیر گوله قلبیم گولَه بیلمیر
دونموش گونوزوم دای گئجه یاردان دونه بیلمیر
بیرمن یاشیرام پیس گونه قالمیش گودر حسرت
باختیم نه قارالمیش گوره حسرت ، اوله بیلمیر
خوشلوق گَلی کن باش یره باتمیش دورا بیلمز
حسرت جانی یانمئش بیزه یاتماخ نییَه بیلمیر
حاقیم بوکی بیر گون یاپیشام. من أتگیننن
سوزلر. دییم الله. اوتانیر دیل دییَه بیلمیر
باخمئش یارادان هچ گورَسَن بیر بیزَه باخمیر
سن بیزلری تاپشرمیش اولوبسان کیمه بیلمیر
رحمت دییَن الله، بِئله قیسمت یازا بیلمَز
گورکیم تاپیب أل قیسمتَه خوشگون گَلَه بیلمیر
نولار گله سن بیر یول اوزون سوز گتیرن یوخ
باخ شیطانا هِچ گور بیزیم إودن گِده بیلمیر
سننَن دی دییلر نه کی خوشلوق ، نه واریمش
یاددان چیخیب حسرت آپارِیدین گَله بیلمیر
اغلار آیا تای گوزلریمیز غملی یاغیشلار
یاغدیخجا یاغیش غم ألنیر گُوز گوله بیلمیر
جنّنت باغین هچ بیزلره ریضوان دمَدیخ ور
یانمیش قارا گونلر نییه بیزدَن گِده بیلمیر
حسرتله عومورباش گوتوروب گوز گورَه قالدیخ
قالمیش گوزوموزخوش گونه حسرت نییَه بیلمیر
یول گوزلَع گوزون ساغ کی عدالت بَئیی گلسین
چوخدان گودوروخ بیز یول عدالت گله بیلمیر
چوخ سوز ددیلر بیزلره سننن ، بیزه گلمیش
بیز یوللییان حتما سیزَه دوز سوز دییَه بیلمیر
حسرت بویی کن بیزلره قالخیب گویَه چاتمش
یانسین گوده بوی خوشلوغی بیریول گَلَه بیلمیر
اولموش یامان حسرت بیزه،حسرت گده بیرگون
حسرت دای اولوب هر گونَه قیسمت گده بیلمیر
شعر «روح اله سلیمی ناحیه»
|
نقدها و نظرات
|
درود و احترام شاهزاده شعر ناب خوشحالم از حضوردوستان چون شما که احساس خوب را بخشش می کنید لطفا کمی بیشتر به زبان تورکی همت کنید 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود و احترام بانویواژه ها و ارجمند دو سه روزه سعی میکنم به پاییز شعری در وبلاگتون بنویسم ولی هنوز موفق نشدم خخخ سپاس از لطفتان🌹🌹🌹🙏 | |
|
ارادت استاد خوشرو عزیز سپاس گزارم 🌹🌹🌹🙏 | |
|
درود بر شما بسیار خرسندم از توجهتان🙏🙏🌹 | |
|
سلام جناب فتحی بزرگوار سپاسگذارم از بودنتان در این صفحه و اظهار نظرو لطفتان🌺🌺🌺🌺🌺🙏 | |
|
باشیوا دولانیم گؤوزل قارداش ،ساغول🌺🌺🌺🌺🙏 | |
|
,چوخ ساغولاسیز منت دارام منه محبت الیبسن 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
سپاس بی پایان از توجه و لطف شما استاد بزرگورار🌺🌺🌺🌺🙏 | |
|
فدای مردبزرگ و پر مهر 🌹🌹🌹🙏 | |
|
جانیم قوربان مهدی پور قارداشا چوخ لوطف الیبسیز گوزلریزه سالیخ کونلوزه سوینجلیک
هر وقت کسی با زبان تورکی در شعر تورکی کامنت میذاره انگار برنده خوش شانسیمو میخونم سپاس 🌹🌹🌹🙏 | |
|
درود و عرض ارادت استاد حاجی پور گرامی سیزه منیم جانیم قوربان گوزل باخئشینان باخئسیز 🌹🌹🌹❤️🌹🙏🙏 | |
|
فدات امیر جان رفیق ناب جان خودم جان خدا روزی نیست که یادت در خیابم نباشد انسانهای شایسته لایق خواستنند ❤️❤️ | |
|
درود بانوی گرامی استاد پاییز سپاس از لطف و توجه تان 🌹🌹🌹 | |
|
درود و ادب و احترام استاد شفیعی عزیز و دوست داشتی چقدر انرژی بخش است وقتی کامنت شما در صفحه نمایان شود خدا داند که در دل من جز مهر و محبت برایتان نیست فدات 🌹🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
ارادات استاد ازاد بخت بزرگوار لطف دارید 🌹🌹🌹🙏 | |
|
درود و سپاس ساغولاسیز 🌹🌹🌹🙏 | |
|
من کوچک شما هستم که چنین لطفی بر بنده کردید سپاس 🌹🌹🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.