جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد علي واشقاني ( باران )
آخرین اشعار ناب محمد علي واشقاني ( باران )
|
به نام يگانه هستي بخش
نگرانم ، بيش از هميشه تاريخ ، به اندازه تمامي آدمها
سرحالم ، قبراقم ، اما مجال تحرك نيست .
" نواي سازدهني" ، مدتهاست كه ديگر كسي را بيدار نمي كند .
* اميرو* را ديگر كسي نمي شناسد .
معجزه احساس ، افسانه اي بيش نيست .
امروز ديگر ، كار از كار گذشته است .
هيچ چيزي معجزه نمي كند .
غوغاي حضور من و تو
به راحتي نوشيدن يك ليوان آب ، ناديده گرفته مي شود .
فريادها در سينه ها حبس شده و مجال غريدن ندارند .
امروز "روز "، به "شب " كوچ كرده است .
و ديگر روشنايي بي معناست .
امروز زمين خورشيدي ندارد
و تاريكي همه چيز را در خود بلعيده است !!!! و ديگر هيچ .....
....
محمد علي واشقاني فراهاني ( ع. باران )
الهام گرفته از : فيلم بسيار زيباي "ساز دهني "
ساخته مرحوم امير نادري محصول سال 1352
جوایز:
- مدال طلای شهر جیفونی، سال ۱۳۶۹
- جایزه گریفون برنزی یادبود دومنیکو مکولی ۱۳۶۹
|
نقدها و نظرات
|
درود بر دوست فاضل من . عرض تشكر و ارادت . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.