جمعه ۲۵ آبان
اعجاز شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۱۰۶۵۷۳
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
کنون که کوچه ها سرد است و این دنیا زمستان است
خوشا این دل که در آغوش تو هر لحظه مهمان است
رهایم کرده ای بانو مرا از غصه و اندوه
حضورت رود پر آبی میان یک بیابان است
به ذات خویش ، باران حالی خوبی با خودش دارد
ولی حال خوش باران کنار تو دو چندان است
چنان وابسته ام یوسف به چشمانت ، که گر روزی
نباشی کل این دنیا برایم بیت الحزان است
تو یک اعجاز داری در حضورت پیش من بی شک
که با تو کل آتش ها برای من گلستان است
نگیر از من برای لحظه ای عطر حضورت را
که عطر تو برای من شبیهِ بودنِ جان است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
مشتاق بودم ۲ نکته عرض کنم ولی تیک نقد فعال نبود 🌺🌺