همه بهم میگن نریز تو خودت
میگن نذار توی غمات گم بشی
میگن ما با هم دیگه جور نبودیم
میگن نذار سوژه ی مردم بشی
شبا که چشمام میره سمت عکست
ساعتمو سریع نگا(ه) می کنم
با فکر اینکه وقتشه بخوابم
توی دلم فقط دعا می کنم
دعای اینکه یه روز از خواب پاشم
ببینم از رد نگام پاک شدی
ببینم اونی که واسش می میرم
دیگه براش نمی میرم بی خودی
خیلی دلم می خواد که زود بخوابم
خاطره هات سری(ع ) میان سراغم
نمی دونم تا کی دووم میارم
دستام یخه با اینکه از توو داغم
به جات ماتم می شینه رو تختم
پتو رو محکم می کشم رو سرم
می خوام تموم بشه تمومه دردام
شاید آروم بشم ازت بگذرم
نمی دونم این حفره ی تو قلبم
چجوری با نبودن تو پُرشه
قلبت یهو سنگی شد و شکستم
انگار یکی خواس(ت) عشقمون آجُرشه
آینه ی قدیه تو خونه مون
بارفتنت غبار و مه گرفته
عکستو نقاشی کشیدم باهاش
تا که نفهمه چهره ی تو رفته
حقیقت رفتن تو قشنگ نیست
نمی تونم آدم قبلی بشم
تحملش سخته میگن تو رفتی
بعد تو دیگه عاشق کی بشم؟
ترانا یک دست و روانیست🌺🌺