نکته. ای از منظرت سالها. بر دل. بماند م
مر حبا. از. عاشقان. مهر تو. رابر دل. نشاند م
گونه ای از اشک. سرخ بر تیر مژگانم نواخت.
غسه. ام. نا گفته ماند قصه. ها بر دل بماندم
شانه ام از غم. خمید درب ایوانت. نشستم
بلبلان دیدم. غزل خوان آن هوا بر دل بماندم
هر چه بود چله نشین در کوی تو صبر بر ایمان. بود
گرد ایوان سورمه. چشمم نمودم خا کها بر دل بماندم
از سخاوت. دیده بود می ریزد بر دامنم سرو بلند
پیش سروش. زانو زدم آن نازها بر دل بماندم
گرفتم از دل. صحرا شمیی از جمالش در بهاری
از حیرت چشمان. گل زخمها بر دل بماندم
ز دردی می کنم خود را ملامت روز و شب
ز بوستان خلقت درد ها بر دل بماندم
ز آن شم که از صحرای تو خیزد شاخ مست
هوش از ما برد و قربتش با قربها بر دل بماندم.
باکی نبود درعشق. تو ما را گه گاه
نگاه آرزو مندانه. بود و آن خالسئا بر دل بماندم
گوشه چشمان تو خیال هرشب ما بود
صبر پایه. ی ایمان شد دردها بر دل بماندم
شرح. جمال. در آینه. دیدم به صبح گاهی
نوش از جره ای چون عارفا بر دل بماندم
برایتان عزت و رحمت روزافزون آرزو دارم🙏🙏🌺