يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... حسم را " من "
به شهادت رسانده
امتحانم را پس داده...
تنهایی ام را
بی زحمت جمع کنید!
دوباره می خواهم
به دریا باز گردم؛؛؛
- من - کجا،
اشرف مخلوقات بوده ام...؟
|
|
نقدها و نظرات
|
... سلام استاد سرور عزیزم بی نهایت ممنونم....
| |
|
... سلام و بسیار سپاسگزارم............... | |
|
... سلام و سپاس استاد معینی عزیز
| |
|
... سلام عالیجناب شفیعی عزیز... سپاس....
| |
|
... نبودم بودم اگر، نه این سیاهه بر پیشانی بشرّ نوشته بود و نه روح انسانی اینگونه برشته!
سپاسگزارم...
| |
|
... سلام از بنده است و لطف و بزرگواری، از شما... ممنونم...
| |
|
... سلام محمد آقای گل و عزیز ممنونم... | |
|
... سلام و سپاس از لطف تان... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
« خلقت از روز ازل مرهون عطر یاس بود»
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا (س)
تسلیت بر شما