يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر غلامرضا مهدوی (مهدوی)
آخرین اشعار ناب غلامرضا مهدوی (مهدوی)
|
سلام من به تو ای دلبرا که با مائی
به رغم غیبت کبری هماره پیدائی
کمین به راه تو کرده کمان من اکنون
غزل برای تو گویم غزال صحرائی
شبم به نیمه رسیده نمی برد خوابم
چرا به خواب پریشان من نمی آئی؟
ربوده ای دل از کفم ای پری چهره
نشسته ام به رَهَت گرچه ره نمی پائی
ز شوق وصل تو خوابم نمی برد هرشب
بخوان برای حال دلم لا، لالا، لائی
کمر به قتلم اگر بسته ای کمان بر کش
که ترسم از پی امشب نباشه فردائی
منم که در حکایت عُشّاق مثل مجنونم
توئی که در روایتِ معشوق مثل لیلائی
غلامرضا مهدوی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر شما ممنون از حضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار