يکشنبه ۴ آذر
یاعلی شعری از عارفه مرادی
از دفتر زنده است هنوز نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹ شماره ثبت ۱۰۵۶۶۲
بازدید : ۲۱۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب عارفه مرادی
|
یاعلی
یا علی یا بوالعجاب یا امام المثقین
عارفان دلبسته ی محراب تو، حبل المتین!!!
ای که نامت آمده در بیت بیت شعر من
اشهَدُ أنَّ عَلیا حُجَّةُ اللّه ذکر من
ای که خرمای لبت شیرین تر از هر گفته ای
چون که از هر واژگان در کام خود دُر سفیه ای
سوره ی یاسین تویی هم عروَةُ الوثقی تویی
فاتح خیبر تویی تا بی کران دریا تویی
چون سپیده سر برآوردی میان دشنه ها
ساقی کوثر شدی سیراب کردی تشنه ها
قُل هُوَ اللّهُ أحَد چون بر زبان آورده ای
جان عالم را علی !! لبریز ایمان کرده ای
با نگاهت کهکشان ها در مدار چرخش آمد
قمریانِ چاه نجوای تو را در خوانش اند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام عارفه بانوی ارجمند
عالی و ارزشمند
دعا و شفاعت حضرت امام علی (ع) یاور لحظه هاتان